با اومدن فروغ به زندگیم فکر میکردم تموم سالهای تنهایی و هزار جور عذاب داره تموم میشه ..
فکر میکردم یکی هست که اولویتش من باشم ..
اما ماجرای فروغ برای من حکایت از چاله به چاه افتادن بود ..
خیلی راحت رفت ..
اون فقط اخرین دیدار اشک توی چشماش جمع شد و رفت اما من سه ماهه بغض گلومو گرفته ..
اونقدر داغون و بی انگیزه ام که توان راه رفتنم ندارم ..
میدونم فروغ تنها نمیمونه ..
انگیزه ی هیچی واسم نمونده حتی راه رفتن حتی نمیتونم بخواب ..
با اکانت دیگه بهش پی ام دادم حتی جوابمو نداد و بلاک کرد ..
ته دالون...
ما را در سایت ته دالون دنبال میکنید
برچسب: 538,538 election,50 cent,5,5 below,5 km to miles,50 states,5th amendment,5 guys,5 seconds of summer, نویسنده: بازدید: 12