خیلی تلخه وقتی حالت بده هیچکس نباشه که باهاش حرف بزنی خودتو مشغول کنی .. اهنگهای هایده هم نبودن من خیلی وقت پیش دق میکردم...
کاش هیچوقت اون شب اونجا نرفته بودم .....