یکی به پستهای فروغ اضافه شده چقدر دلم واسش تنگ شده چه روزای خوبی داشتیم چقدر راحت ولم کرد حس بدیه از همه جا مونده و رونده باشی .. یه ادم مگه چقدر طاقت داره xa0...