
خیلی تلخه وقتی حالت بده هیچکس نباشه که باهاش حرف بزنی خودتو مشغول کنی .. اهنگهای هایده هم نبودن من خیلی وقت پیش دق میکردم...
ادامه مطلب
سه روز دیگه تولدمه .. سالهایی بوده که حتی خودمم تولدم یادم نمونده .. خیلی خستم .. با عذاب زنده ام و زندگی نمیکنم...
ادامه مطلب