ته دالون

متن مرتبط با «11 memorial» در سایت ته دالون نوشته شده است

9

  • نیلوبلاگ

    خیلی تلخه وقتی حالت بده هیچکس نباشه که باهاش حرف بزنی خودتو مشغول کنی .. اهنگهای هایده هم نبودن من خیلی وقت پیش دق میکردم...

    ادامه مطلب
  • 11

  • نیلوبلاگ

    سه روز دیگه تولدمه .. سالهایی بوده که حتی خودمم تولدم یادم نمونده .. خیلی خستم .. با عذاب زنده ام و زندگی نمیکنم...

    ادامه مطلب
  • جدیدترین مطالب منتشر شده